Shopping Cart

0

Your shopping bag is empty

Go to the shop

#Veelgestelde Vragen

Wat zijn de verzendopties bij S&S Juwelier?

We bieden een handig aanbod aan veilige lokale en internationale verzendmogelijkheden. Neem contact op met onze klantendienst om je verzendmethode te upgraden.

Onze populairste verzendmethoden in de NL zijn o.a.:

- Standaard levering

- Versnelde Levering

- Urgente levering

Houd er rekening mee dat de termijnen zijn vermeld in werk dagen, zonder inbegrip van weekends.
Ik heb een speciaal verzoek voor een ketting

Hoewel wij een ruim aanbod aan sieradenstijlen hebben, wil jij misschien een persoonlijk tintje toevoegen dat je niet kunt vinden in onze collectie. Voor speciale ontwerp verzoeken, neem je best contact op met onze klantendienst.

Onze deskundige sieradenontwerpers zullen je verzoek bekijken en je laten weten of we jouw gepersonaliseerde creatie kunnen maken.

Garantievoorwaarden

S&S Juwelier verkoopt enkel sieraden van de hoogste kwaliteit.

Op alle gouden en diamanten items geldt een garantie van 1 jaar, en op alle zilveren, vergulde en rosé-vergulde items geldt een garantie van 6 maanden. Alle schade die tijdens deze respectieve perioden kan optreden, wordt gedekt. Stuur een duidelijk beeld van het beschadigde artikel naar onze klantendienst en wij zullen het graag vervangen. Alle items moeten worden geretourneerd voordat nieuwe items kunnen worden gereproduceerd.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Er zijn een paar redenen waarom dit kan gebeuren:

Er kan eventueel een typfout zijn gemaakt in het emailadres wat jij opgaf. (typfouten- we maken ze allemaal!). De email is eventueel beland in jouw Spam/Junk/Promotie folder.

o Controleer deze folders. Je kunt ook zoeken op het mailadres : ss.juwelier@gmail.com. Hopelijk vindt je een resultaat.

o Markeer onze mails als " geen spam" in jouw mail-instellingen. Sommige bestellingen worden gestopt voordat ze worden bevestigd. Dit kan gebeuren indien er speciale tekens, inscripties of aanvragen worden gemaakt. Ook een verkeerd leveradres of dergelijke kan de oorzaak zijn. Geef ons alsjeblieft 24 uur de tijd om je bestelling te verwerken en jouw de bevestigingsmail te sturen.

Wanneer je na 24 uur jouw bevestigingsmail nog niet hebt ontvangen, email ons dan alsjeblieft. Contact Ons team zal zorg uitdragen dat wij opnieuw jouw bevestiginsmail zullen sturen.

Zal ik, gezien de huidige situatie met het Coronavirus (COVID-19), mijn bestelling tijdig ontvangen?

De zaken lopen zoals gewoonlijk hier bij S&S Juwelier. Momenteel, en dit tot verdere update, moeten alle bestellingen tijdig geleverd worden zoals vermeld op de geschatte leverdatum.

Als extra voorzorgsmaatregelen hebben we twee extra dagen toegevoegd aan de geschatte leverdatum.

We volgen alle pakketten en houden contact met alle koeriersbedrijven om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Waar is mijn bestelling?

Wij weten dat jij gespannen bent om jouw bestelling te ontvangen en dat je niet meer kunt wachten. Wij kunnen ook niet meer wachten totdat jij het ontvangt! We verzekeren je dan ook dat wij hard aan het werk zijn om voor jou z.s.m het perfecte sieraad te maken.

Jouw sieraad wordt geproduceerd aan de hand van de verzendmethode die jij tijdens het bestellen koos.

Volg jouw bestelling Indien jij geen verzendnotificatie hebt ontvangen, is jouw bestelling nog steeds in productie.

Zodra jouw bestelling onderweg is , ontvang jij een verzendbevestiging waarin de verwachte leveringsdatum en het trackingsnummer, afhankelijk van de verzendmethode die jij hebt gekozen, staat vermeld.

Wanneer jouw verwachte leveringsdatum verstreken is en jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt , raden wij je aan om het volgende te proberen (De geschiedenis leert ons dat dit hulpzaam kan zijn):

Controleer jouw verzendgegevens in de bevestigingsmail en zorg er voor dat deze correct zijn. Vraag andere familieleden/huisgenoten of zij jouw bestelling hebben mogen ontvangen, aangezien dit vaak gebeurt. Controleer(indien aanwezig) met jouw portierman, rondom de garage of een zij-ingang. Bestellingen worden soms achtergelaten bij een dichtsbijzijnde postkantoor. Vraag jouw lokale postkantoor of zij eventueel meer informatie hebben over jouw bestelling a.d.h.v jouw trackingnummer. Houd er rekening mee dat, wanneer jouw bestelling buiten Nederland verzonden wordt hier een langere verzendtijd overheen gaat.

Indien jij jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, contacteer ons dan alsjeblieft Klantenservice Team Voor hulp.

Hoe kan ik mijn leveradres wijzigen?

Om uw adres te wijzigen voordat een bestelling is verzonden, graag contacteer ons met de volgende gegevens en we zullen ze dienovereenkomstig bijwerken:

- Ordernummer

- Straatadres met huisnummer

- Stad

- Land

- Postcode

We kunnen uw verzendadres wijzigen totdat uw artikel naar de verpakking is verzonden. Op dat moment bereiden wij uw gepersonaliseerde sieraden zorgvuldig voor op verzending.

Welke mogelijkheid heb ik om mijn pakketje retour te sturen?

De meeste sieraden van S&S Juwelier zijn gepersonaliseerd en hebben ieder een uniek karakter. Dit type product komt niet in aanmerking voor retournering. Mocht er een fout zijn gemaakt tijdens het productieproces van jouw sieraad, dan zullen wij uiteraard samen naar een passende oplossing zoeken. Neem in dit geval of voor verdere informatie omtrent retourneringen contact op met onze klantenservice op het e-mailadres:

Ss.juwelier@gmail.com

Vermeld hierbij je ordernummer en stuur altijd een foto mee van het sieraad zodat wij je zo goed mogelijk verder kunnen helpen!

NIET- GEPERSONALISEERDE SIERADEN Niet-gepersonaliseerde sieraden kunnen geretourneerd of geruild worden binnen 14 dagen vanaf de bezorgdatum. De retourneerkosten zijn op eigen kosten.

Wegens hygiënische redenen kunnen oorbellen niet geruild of geretourneerd worden.

Zo retourneer je jouw order:

Het sieraad dient in dezelfde staat geretourneerd te worden als waarin deze verzonden is. Neem contact op met onze klantenservice of stuur een e-mail naar het e-mailadres ss.juwelier@gmail.com. Zij nemen jouw retour in behandeling. Vermeld hierbij je ordernummer zodat wij je zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Het is belangrijk dat je het retourformulier wat je vanuit de klantenservice ontvangt, volledig invult en samen met het sieraad retour stuurt. Anders kunnen wij helaas je retour niet verwerken. Wanneer het artikel tijdens de retourverzending beschadigd of verloren raakt, kan S&S Juwelier hiervoor niet verantwoordelijk worden gesteld. Wij raden aan om het pakket met een Track and Trace code te verzenden.

Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben. Het gehele retourproces duurt maximaal 10 werkdagen (afhankelijk van drukke periodes en jouw retourtype). Houd er rekening mee dat we de verzendkosten van je oorspronkelijke order niet vergoeden.

Kan ik mijn order aanpassen?

S&S Juwelier sieraden worden met de hand voor jou gemaakt en gepersonaliseerd in ons eigen atelier. Mocht je je order willen aanpassen, laat dit dan binnen 4 uur na je aankoop weten aan onze klantenservice.

Stuur dan een mail naar ss.juwelier@gmail.com voor het doorgeven van de wijziging.

Vermeld hierin je naam, ordernummer én de verandering die je zou willen maken in de bestelling.
Kan ik mijn order annuleren?

S&S Juwelier streeft ernaar om sieraden zo snel mogelijk te leveren. Om deze reden kun je je bestelling nog wijzigen binnen 4 uur na het plaatsen van de order.

Mocht je een order willen annuleren, stuur dan een mail naar ss.juwelier@gmail.com. Vermeld hierin je naam, ordernummer én het verzoek om je bestelling te annuleren.

Belangrijk: sieraden die al in productie zijn, kunnen we helaas niet meer annuleren.

Hoe kan ik het beste zorgen voor mijn sieraden?

S&S juwelier ontwerpt sieraden met een heel persoonlijk verhaal, jouw verhaal. Onze sieraden zijn veelal gepersonaliseerd en speciaal gemaakt voor jou. Daarom willen we graag dat je zo lang mogelijk plezier hebt van je sieraden.  Het is belangrijk om te weten, dat onze vergulde sieraden voorzien zijn van een dun laagje hoogwaardig 14 karaat  goud. Als je het sieraad mooi wil houden en er zo lang mogelijk plezier van wil hebben, is het belangrijk om  de volgende punten te onthouden:

- Gebruik geen vettige crèmes of olie.

- Laat de sieraden niet nat worden.

- Spuit geen parfum op je sieraden.

Het laagje van 18 karaat goud, is een dun laagje en wordt aangebracht door middel van de techniek galvaniseren. De aangebrachte vergulde laag van het sieraad, ligt tussen de drie en vijf micron.  Bij S&S Juwelier gebruiken we als basis voor vergulde sieraden 925 (eerste gehalte) zilver, de beste kwaliteit zilver  die gebruikt kan worden voor sieraden.

Hoe lang een verguld sieraad mooi blijft, hangt af van verschillende factoren:

- Aanraking met parfum of andere cosmetica kan de vergulde laag aantasten.

- De zuurtegraad van de huid kan de vergulde laag aantasten. Dit kan per persoon verschillen. Het kan worden beïnvloed door factoren zoals voeding, het drinken van alcohol, het gebruik van medicijnen of de hoeveelheid die een persoon transpireert.

- Aanraking met chemische producten zoals bijvoorbeeld schoonmaakmiddelen, kan ook de vergulde laag aantasten.

- De vergulde laag kan ook aangetast worden door bijvoorbeeld sporten of zwemmen.